BUSINESS STRATEGY

We analyze your business with a 360 vision to develop real and attainable business goals through a punctual, executable, and tangible workplan in both short and long term according to your budget and needs.

Throughout your business’ needs, KPIs and environment benchmark we provide a communication strategic breakdown.

With these 3 elements we define the channels, platforms and strategic tactics related to the communication and brand forecast to create a tailor-made workplan which include short, medium and long term objectives, communication cornerstones, its voice and way to speak to their customers, and market niches to expand its voice.

We develop your digital marketing plan by implementing KPIs, metrics and specific tactics in line with your business goals, including experts on the agency service units: IT, social strategy, content, branding and brand development, PR and media buy.

We map an annual plan with milestones, seasons and constant deliverables with a efficient compliance with the commitments adopted.

We create a digital investment plan according to your budget and goals.

We guide you to maximize the resources available to strengthen your brand’s value, from 3rd-party management, traditional and media dealings and buy, campaign optimization and deployment over specific tactics.

We audit your brand’s current status to set it up according the best digital practices available, from brand standardization to dashboard professionalization; voice and way with your customers.

We determine your business’ positioning and engagement through a smart resource management in line with your Marketing Plan.

Likewise, we analyze your current marketing and communication efforts implementation to enrichen it meanwhile we fine-tune your processes.

For us; you’re not just a number. We’re your partner.

We transform your digital team with an efficient team and time management. Working with us means you’ll always have a Commercial Director with more than 5 years of experience and

you’ll have all our service areas available, even if they’re not part of your workplan.

A través de un análisis situacional de tu marca, localizamos las características e hitos que pueden ser atractivos para los medios masivos.

Diseñamos un plan de trabajo que considera tanto la creación de contenido de valor, como entrevistas, menciones orgánicas y esfuerzos puntuales para la ampliación de voz de tu negocio.

Este plan contempla también sumar a aliados mediáticos o de alta influencia, así como negociaciones para la colocación de menciones en la pasarela tradicional, su cobertura digital y convocatorias de prensa, entre otros.

Desarrollamos tu plan de marketing digital con la implementación de KPI’s, métricas y tácticas específicas alineado a tus objetivos de negocio; incluyendo a expertos en las áreas de servicio de la agencia: Implementación tecnológica, estrategia social, contenido, branding y desarrollo de marca; relaciones públicas y pasarela mediática.

Mapeamos un plan anual con hitos, temporalidades y entregables periódicos para el cumplimiento puntual de compromisos.

Creamos un plan de inversión digital de acuerdo a tu presupuesto y objetivos.

Te guiamos para maximizar tus recursos para solidificar el valor de tu marca, desde la gestión tercerizada de plataformas, negociación con medios tradicionales y digitales, aprovechamiento de campañas y etapas de activación sobre tácticas específicas.

Auditamos la situación actual de tu marca para adecuarla a las mejores prácticas en el ámbito digital; desde la unificación de imagen hasta la profesionalización de plataformas, tono y manera.

Determinamos el posicionamiento y engagement de tu negocio con una administración inteligente de recursos y de acuerdo con el alcance proyectado en el Plan de Marketing.

De la misma forma, analizamos tu implementación actual de esfuerzos de marketing y comunicación para complementarla, a la vez que afinamos procesos para una ejecución inmediata.

Para nosotros no eres un cliente más; eres nuestro socio comercial.

Nos transformamos en tu departamento digital con una gestión de equipo y tiempo eficientes. A la cabeza de tu proyecto, siempre tendrás un director comercial con un mínimo de 5 años de experiencia.

El acceso a las áreas comerciales con las que contamos, aunque no sean parte de tu plan de trabajo, están disponibles para asesoría.